.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یاداشت سردار شالیکار در آستانه برگزاری یادواره سرداران و 323 شهید اطلاعات شمال کشور
بار دیگر شهر و دیار ما عطر و بوی جهاد و شهادت گرفته است، نام و یاد سرداران، رزمندگان و شهدای خط شکن و سلحشور اطلاعات سپاه، تزریق حماسه بر نسل هایی است که همچنان در مسیر خط سرخ شهادت ایستاده اند.
یاداشت سردار شالیکار در آستانه برگزاری یادواره سرداران و 323 شهید اطلاعات شمال کشور

شمال نیوز: در آستانه برگزاری یادواره سرداران و 323 شهید اطلاعات شمال کشور ،سردار علی شالیکار، فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر (شمال) در یاداشتی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشت:

به گزارش شمال نیوز متن یاداشت بشرح زیر میباشد.

بار دیگر شهر و دیار ما عطر و بوی جهاد و شهادت گرفته است، نام و یاد سرداران، رزمندگان و شهدای خط شکن و سلحشور اطلاعات سپاه، تزریق حماسه بر نسل هایی است که همچنان در مسیر خط سرخ شهادت ایستاده اند.

و یادآوری ایثار و جانفشانی مردانی بی ادعا که نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند، همانانی که لحظه های ناب جوانی را در سنگرهای سادگی و صمیمیت سپری کردند و گذران زندگی در سرزمینی به نام جبهه به رنگ خون و نشان خطر و آه و حسرت در فراق بارانمان، فرماندهان و رزمندگان اطلاعات سپاه، پیشتازان عرصه عای جنگ که جاذبه های فریبنده دنیوی در مقابل اراده پولادین آن ها احساس فقر می کرد.

اینک کوه های سر به فلک کشیده کردستان و بیابان ها و رمل های جنوب به استقامت و پایمردی آن ها گواهی می دهد و اگر گوش جان داشته باشیم، هنوز هم می توانیم فریاد تکبیرشان را از ورای سال هایی نه چندان دور بشنویم، حال به یاد و نام آن راد مردان  بخدا پیوسته محفل عاشقی بر پا می کنیم.

یاد و نام عزیزانی که در امتداد عاشورای 61 هجری و در جنگ و گریز سال های دفاع مقدس، چنگ و دندان صدام و حامیان جهانی او را در هم شکستند و یادآوری مدافعان مظلوم حرم، که غبار و خستگی جنگ 8 ساله را از تن و جان بر نگرفته، پای در عرصه مقاومت اسلامی گذاشتند و تن تبدار و جان خسته از سلامت روزگاران را به تیزاب شهادت سپردند و سرانجام روح ناآرامشان همچون یک خاطره سبز بر کرانه های عاشورایی آرام گرفت.

درود بر همه آن ها و بر روزی را که از مادر زاده شدند و روزی را که بر آستان مقدس شهادت آرمیدند و بر روزی را که سرافرازانه در پیشگاه حق برانگیخته خواهند شد.

و درود بر پیمان خونین آن ها با خیمه گاه ولایت و امامت مسلمین...

و درود و سلام بر یگانه پرچم دار عصر ظهور یعنی حضرت آیت اله العظمی امام خامنه ای، همانی که تبر ابراهیم بر دوش و عصای موسی در دست و هیبت علوی بر چهره دارند.

منتظر حضور پر برکت همه عزیزان اعم از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، سرداران و یادگاران سال های دفاع مقدس و همرزمان عزیز ما در نیروهای مسلح استان های مازندران، گیلان، گلستان در محفل عرشی یادواره شهدای اطلاعات سپاه در استان های شمالی هستیم این یادواره در ساعت 9 صبح روز پنج شنبه 15مهرماه سالجاری مصادف با چهارم محرم در بوستان ملل شهرستان ساری با سخنرانی سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه و مداحی حاج صادق آهنگران و اجرای برادر نظام اسلامی برگزار  خواهد شد.

 یادداشت از سرتیپ دوم پاسدار علی شالیکار

فرمانده قرارگاه منطقه ای غدیر (شمال)


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.